Kun je wel wat hulp gebruiken bij de online haakacademy?

Het is helemaal niet erg als het je niet in 1 keer lukt om de video's te bekijken. Zeker als je nog nooit eerder in een online omgeving hebt ingelogd of daar video's in hebt bekeken, kan het spannend zijn om dat nu voor het eerst te doen. Ik heb daarom een aantal veelgestelde vragen uitgewerkt om je te helpen. 

Ik heb mezelf uitgelogd, hoe kom ik nu weer bij de lessen?

Als je bent uitgelogd, dan kun je niet meer bij de lessen. De lessen zijn namelijk afgeschermd en alleen toegankelijk als je bent ingelogd. Om weer in te kunnen loggen, klik je rechtsboven in het scherm op 'Inloggen'.

Je komt dan in het inlogscherm, kunt inloggen en daarna weer verder met de lessen. Hier voor ga je dus naar de pagina : https://wendyshomecollection-haakacademy.nl/


Help, ik weet mijn inloggegevens niet meer!

De inloggegevens heb je aangemaakt toen je een account aanmaakte voor de leeromgeving. Als je deze gegevens toen niet hebt opgeschreven of ergens anders hebt opgeslagen, dan kun je naar het inlogscherm.

Klik daar op 'Wachtwoord vergeten'.  Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen op basis van de gebruikersnaam die je zelf hebt verzonnen. Weet je ook de gebruikersnaam niet meer? Gebruik dan het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij het aanmaken van het account.

Als ik ben ingelogd, hoe kom ik dan bij de lessen?

Zodra je bent ingelogd, kom je op een overzichtspagina met alle online workshops en masterclasses die beschikbaar zijn. Je ziet daarbij mogelijk ook workshops of masterclasses waar je je niet voor hebt aangemeld.

Je kunt naar de online workshop of masterclass gaan waar je je voor hebt aangemeld, door op de afbeelding van de tablet te klikken, of de knop te gebruiken die eronder staat. Daarna kun je op de lessen klikken om de les naar keuze te volgen.

Ik krijg de melding dat ik niet ben ingelogd of dat ik geen toegang heb.

Je kunt deze melding krijgen op 2 manieren:

1. Je bent nog niet ingelogd. Gebruik dan de bovenste vraag in dit scherm om te lezen wat je moet doen.

2. Je hebt geprobeerd naar een online workshop of masterclass te gaan, zonder dat je je hiervoor hebt aangemeld. Als jij je wel voor deze online workshop of masterclass hebt ingeschreven en je weet zeker dat je bent ingelogd, neem dan contact op door te mailen naar wendyshomecollection@gmail.com

 

Ik kan de video niet (goed) bekijken

Dit kan komen doordat de pagina niet helemaal goed is geladen of dat je internet verbinding niet stabiel genoeg is om de video te bekijken. Wat je in dit geval kunt doen, is de pagina even opnieuw laden en kijken of de video dan goed laadt.

Werkt het dan nog steeds niet? Probeer het dan even op een andere manier.
Keek je de video op je telefoon? Probeer het dan bijvoorbeeld op je tablet, laptop of computer.  

Hoe kan ik het membership opzeggen?

Wat jammer om te horen dat je het membership op wilt zeggen, maar ik help je er graag bij. Je kunt het membership opzeggen door een e-mail te sturen naar wendyshomecollection@gmail.com

Als je per maand betaalt, dan is het van belang dat je je voor het einde van jouw maand afmeldt. Je ontvangt nadat de opzegging in onze administratie is verwerkt, een bevestiging van het opzeggen. Je hebt vanaf dat moment nog twee weken toegang tot de exclusieve ledenomgeving. Maak daar gerust gebruik van. Het kan zijn dat je tijdens deze twee weken nog een ledenmail ontvangt met de agenda voor de komende maand. Je afmelding is dan wel goed verwerkt.

Voorbeeld: je bent gestart op 1 mei als VIP Member en je betaalt voor de tweede maand op 1 juni. Als je je dan afmeldt op 3 juni, behoud je vanaf dan nog 2 weken toegang tot de exclusieve ledenomgeving. Er wordt geen teruggave gedaan van het betaalde bedrag voor de maand juni.

Indien je hebt gekozen voor het VIP Membership voor een jaar, dan kun je je abonnement gedurende het jaar opzeggen. Je ontvangt een bevestiging van je afmelding en behoudt toegang zolang het abonnement oorspronkelijk zou lopen. 

Voorbeeld: stel dat je bent gestart op 1 mei als VIP member en je hebt voor een heel jaar betaalt. Als je opzegt per 1 oktober, blijf je toegang behouden tot en met 30 april. 

Let op, er worden geen restituties gedaan over het Wendy's Home Collection VIP Membership. Het is  dus niet mogelijk dat als je je abonnement opzegt nadat een nieuwe maand of een nieuw jaar is afgeschreven, dit bedrag terug wordt gestort.

 

Ik wil graag mijn maandabonnement omzetten naar een jaarmembership. Hoe doe ik dat?

Wat gaaf dat je voor een heel jaar lidmaatschap wilt gaan! Stuur even een mailtje naar wendyshomecollection@gmail.com
Ik help je dan bij het omzetten van je abonnement. 

 

Het lukt nog steeds niet om mijn probleem op te lossen

Heb je alles geprobeerd, maar lukt het je nog steeds niet om de lessen goed te bekijken of in te loggen? Dan kun je een e-mail sturen naar wendyshomecollection@gmail.com

Leg daarbij uit wat het probleem is, wat je zelf al hebt geprobeerd en stuur een foto (of printscreen) mee van wat je ziet. Dan wordt het probleem zo snel mogelijk opgelost.